نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کیه‌ زا به جای چه کسی به یوونتوس می‌ آید؟

کیه‌ زا به جای چه کسی به یوونتوس می‌ آید؟

یکی از اهداف و سیاستگذاری‌های ویژه باشگاه یوونتوس در تابستان پیش‌رو جذب ستاره‌های فوتبال ایتالیا و برقراری توازن میان بازیکنان خارجی و بومی خواهد بود. آغاز مذاکره برای جذب فدریکو کیه‌زا وینگر تهاجمی باشگاه فیورنتینا به عنوان یکی از پروژه‌های فصل نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس، نخستین گام در راستای تحقق همین ایده است و بانوی‌پیر اصرار زیادی برای حضور او در جمع خود دارد.

 

روزنامه La Repubblica با اشاره به علاقه‌مندی یووه به این بازیکن 21 ساله از رقابت سایر باشگاه‌های ایتالیایی با بیانکونری برای خرید او خبر داده و اینتر ناتزیوناله را رقیبی سرسخت بر سر راه آنها معرفی کرده است. با این حال به نظر می‌رسد تمایل فرزند جوانِ انریکو کیه‌زا ستاره نامدار دهه 90 پارما شخصاً تمایل بیشتری برای پیوستن به جمع تورینی‌ها دارد.

 

باشگاه فیورنتینا که در روزهای اخیر درگیر تغییرات کادر مدیریتی‌اش است کارت فروش 80 میلیون یورویی را برای ستاره جویای نامش به خریداران نشان داده؛ رقمی که بسیار بیشتر از عددی است که سایت ترنسفر مارکت برای کیه‌زا تخمین زده است. (60 میلیون یورو)

 

این روزنامه چاپ رم در ادامه مطلبش با اشاره به تصمیم سیاه و سفید پوشان تورین در بهره جستن از خوان کوادرادو وینگر 31 ساله این باشگاه در کاهش هزینه‌های این انتقال خبر داده‌ است.

 

با اینکه این بازیکنان کلمبیایی به همراه هموطنانش آماده برگزاری رقابت‌های کوپا آمریکا است اما با هماهنگی‌های تلفنی که پاراتیچی با الساندرو لوچی مدیر برنامه‌های کوادرادو انجام داده، ایجنت او نسبت به بازگشت موکلش به فیورنتینا نه تنها مخالفت نکرده بلکه عنوان کرده است: «خوان در این مقطع از زندگی حرفه‌ای‌اش متقاعد شده است که می‌تواند به فلورانس بازگردد و فوتبالش را در باشگاه سابقش دنبال کند.»

 

فدریکو کیه‌زا علی‌رغم سن کمی که دارد در سه فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت فیورنتینا بوده و 113 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 22 بار نیز برای ویولا گلزنی کرده است. پس از درخشش در رقابت‌های سری A، او در سال اخیر نیز یکی از بازیکنان ثابت آتزوری بوده است. در سوی دیگر خوان کوادرادو نیز 137 بار در طول 4 سال گذشته برای یوونتوس به میدان رفته و به همراه بیانکونری افتخارات فراوانی را کسب کرده است. از او به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه مکس الگری سرمربی سابق یوونتوس نام برده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر می توانید به صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار یا کانال ما در تلگرام مراجعه فرمایید.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: